Cute and easy DIY project | Sladak i jednostavan Uradi sam(a) projekat

Pozdrav svima!
Evo mene sa jednim postom. Pokazaću vam kako da od obične teglice napravite sladak dekor za sobu (radni sto). Nisam znala o čemu da pišem, pa mi je od jednom sinula ideja za ovaj projekat, koji je veoma jednostavan, ali pritom simpatičan. 
Odmah krećem! 

P.S. - Sledeći post je verovatno 'Darivanje', pa  nastavite da pratite moj blog. 

Potrebno za ovaj DIY projekat (1. deo projekta) :
- manja tegla ;
- washi traka ;
- ukrasi (dijamanti, srca, cvetići..., šta god nađete).


1. korak : 
- Oblepite teglicu washi trakama (prva je kupljena u random knjižari, a ovo drugo je izolir traka, snašla sam se - volim zlatno-crnu kombinaciju boja).
2. korak :
- Napunite teglicu ukrasima.


 Potrebno za ovaj DIY projekat (2. deo projekta) :
- štapići (ja koristim štapiće za ražnjiće) ;
- ukrasna srca (cvetići, ili šta god nađete sunđerasto) ;
- washi trake,
- makaze.


1. korak : 
- Skratite štapiće par cm.
2. korak :
- Ubodite ukrasna srca na vrh štapića.
3. korak :
- Na preostale štapiće napravite zastavice od washi trakica (imate postupak na slikama ispod).

P.S. - Štapiće možete naprskati nekim jačim parfemom, kako bi mirisali (meni je uspelo). 




I taaaaa-daaam, dobijamo kul dekoraciju za radni prostor ili sobicu. Ja sam svoj rad smestila na stolu, kod omiljenog rama (DIY za ram - na Angelininom blogu). 


To je to! Nadam se da vam se post i DIY svideo.
Očekujem vaše komentare. 
Ako odlučite da napravite ovako nešto, pošaljite mi slike na e - mail ( fashionholicyeahh@hotmail.com ) ili na fb

I da, puno vam hvala na 40+ divnih komentara na prošlom postu, sigurno ću postaviti još dosta takvih. :)

Vaša, 
Kaća

53 comments:

  1. Super je dekoracija! ❤
    Možeš li mi reći gde da kupim te dijamante i srca? Hvala uanpred ❤❤❤

    ReplyDelete
  2. Wow, ovo je odlicno! Basbas mi se dopada. :)
    Btw, slike su fantasticne! :D

    Novi post na mom blogu :)
    Girly world

    ReplyDelete
  3. Jooj ovo je preslatko!! Zaista imam jedan dio (noćni stočić) u sobi, i već zamišljam ovu teglicu na njemu. Preprepredivan diy i post, kao i uvijek! Mnogo mi se sviđaju i slike i post. Čim kupim washi trake, pravim ovo! Predivno! ❤❤
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, šalji sličicu kad napraviš. <3

      Delete
  4. Preslatko ♥♥ Definitivno moram nabaviti zlatnu washi traku. ☺

    ReplyDelete
  5. Mnogo mi se sviđaa teglica-preslatka je! Slike mi se baš dopadaju, divno si napravila ceo post.^_^

    pametnodete.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Preslatko. ^-^

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ooo, koliko je ovo slatko. Bas si se potrudila. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Preprepreprelepooo......♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Super DIY bas mi se dopada!Sigurno cu probati da ga uradim!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jednostavno, a preslatko! Najviše volim da pravim DIY projekte gde se ukrašavaju teglice. :) <3

    ReplyDelete
  11. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je si li ga barem pročitala? Pošto na svakom postu vidim tvoj isti komentar.

      Delete
  12. Ajme kada se sjetim koliko sam volio raditi DIY projekte, a sada nula bodova. Tebi to svakako ide dobro.



    New post on UNIQUEYEAH.
    uniqueyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. I really like your idea!

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Preslatko je!! Probaću sigurnoo!! :D :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Prelepo1 Ovaj divan diy moram isprobati, jer sam vec isplanirala gde cu ga staviti u mojoj sobi.
    Novi post na mom blogu, komaj ako ti se dopadne:

    http://inmyownworld321.blogspot.com/2015/06/bioskop-kod-zeske-1.html

    ReplyDelete
  16. Prelepo je. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Predivno je. Napraviću ovo sigurno, pošto mi dosta diyeva koje sam želela da napravim ne idu od ruke. :)

    ReplyDelete
  18. Divnaaaaa ideja, baš mi se dopada! :)

    ReplyDelete
  19. Sjajan post ! Definitivno moram probati da napravim ! :)

    myfdiaary.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Odličan post!Napraviću ovo :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. super post ♥
    Pogledaj moj blog ♥ http://minadiyblog.blogspot.com/
    Pridruzi se mom blogu ♥

    ReplyDelete
  22. super blog diy je odlican al ja sam smotana ja bih i to zeznula haha nadam se da ces i ti posjetiti moj blog http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Sladak DIY ! ♥ Moram probati ! Sve je tako preprepredivno! Odlične slike, takođe!

    Pogledaj moj blog. Ako ti se svidi, učlani se --------------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Veoma originalna ideja. Definitivno ovo moram napraviti, izgleda predivno! Sve pohvale Kaća. <333

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...